Du kan på denne side klikke dig frem til yderligere information og viden om vores miljørådgivning ved bl.a. ejendomshandel, jordhåndtering, oprensninger og typiske miljøansøgninger ved anlægs- og byggearbejder.

Høj kundetilfredshed med kvalitet, pris, leveringstid og kommunikation

Hos os er du som kunde udgangspunktet for alt vores arbejde. Vi måler på din og andre kunders tilfredshed via undersøgelser, interview og møder. Undersøgelserne viser, at mere end 95 % af de deltagende kunder kan, og i mange tilfælde allerede har, anbefalet DMR til sit eget netværk. Vi er beærede over dette resultat, og samtidig meget bevidste om, at den tillid forpligter.

Tilfredse kunder sikres via engagerede og dygtige medarbejdere, hvor der heldigvis også påvises en høj medarbejdertilfredshed i de årlige undersøgelser. Tilfredse kunder og medarbejdere er din tryghed for en solid rådgivning med fokus på dig som kunde, prisen, kvalitet og naturligvis opgaveløsningen.

Vi har de seneste godt 15 år været certificeret efter kvalitetsstandarden ISO 9001. Vi forventer alle en ensartet rådgivning, kvalitet og dokumentation. DMR er blandt de første rådgivere, der har udvidet vores certificeringer til også miljøledelse, arbejdsmiljøledelse, social- og samfundsmæssig ansvarlighed. Det er igen din sikkerhed for kvalitet og hensyntagen til miljø og klima i opgaveløsningen.

Kontakt os, og vi kan hjælpe dig videre

Under fanen ”kontakt” kan du få kontaktoplysninger til dit lokale DMR-kontor. Via søgefunktionen ”ekspertise” i bunden af siden, kan du endvidere finde og se vores specialister på vores 13 danske kontorer, og i de landsdækkende afdelinger med fagspecialister. Vi kan altid kontaktes for et gratis råd, sparring og snak om netop dit spørgsmål eller projekt, ligesom du kan få et uforpligtende tilbud på rådgivning, projektstyring, analyser og entreprenørarbejder og koordinering med forsikring, myndigheder etc.