Du kan via denne side klikke dig frem til yderligere information og viden om vores miljørådgivning ved bl.a. ejendomshandel, jordhåndtering, oprensning af forurening og typiske miljøansøgninger ved anlægs- og byggearbejder.

Høj kundetilfredshed med kvalitet, pris, leveringstid og kommunikation

Hos os er du som kunde det centrale udgangspunkt for alt vores arbejde. Vi måler på din og andre kunders tilfredshed via undersøgelser, interview og møder. Undersøgelserne viser, at mere end 90 % af vores kunder kan, og i mange tilfælde allerede har, anbefalet DMR til sit eget netværk. Vi er beærede over dette resultat, og samtidig meget bevidste om, at den tillid forpligter.

Tilfredse kunder sikres via engagerede og dygtige medarbejdere. Vi er derfor glade for at der heldigvis også påvises en høj medarbejdertilfredshed i de årlige undersøgelser, hvor vi måler medarbejdernes tilfredshed og trivsel.

Vi har fokus på at opnå tilfredse kunder via opgaveløsningen og dens kvalitet, prisen på vores ydelser og den service vi tilbyder.

Vi har de seneste godt 15 år været certificeret efter kvalitetsstandarden ISO 9001. Vi forventer alle en ensartet rådgivning, kvalitet og dokumentation. DMR er blandt de første rådgivere, der har udvidet vores certificeringer til også at omfatte miljøledelse, arbejdsmiljøledelse, social- og samfundsmæssig ansvarlighed. Det er din sikkerhed for kvalitet, men også hensyntagen til miljø, klima social ansvarlighed i opgaveløsningen.

Kontakt os, og vi kan hjælpe dig videre

Under fanen ”kontakt” kan du finde kontaktoplysninger til dit lokale DMR-kontor.

Via søgefunktionen ”ekspertise” i bunden af siden, kan du desuden finde og se vores specialister på vores 13 danske kontorer, og i de landsdækkende afdelinger med fagspecialister.

Vi kan altid kontaktes for et gratis råd, sparring og snak om netop dit spørgsmål eller projekt, ligesom du kan få et uforpligtende tilbud.