{"id":1729,"date":"2018-07-05T18:00:43","date_gmt":"2018-07-05T18:00:43","guid":{"rendered":"https:\/\/www.dmr.dk\/?page_id=1729"},"modified":"2024-02-02T10:55:07","modified_gmt":"2024-02-02T09:55:07","slug":"dmr-kundetilfredshed","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.dmr.dk\/om-dansk-miljoradgivning-dmr\/dmr-kundetilfredshed\/","title":{"rendered":"Kundetilfredshed hos DMR – en af vores kernev\u00e6rdier"},"content":{"rendered":"\n

En af DMRs tre kernev\u00e6rdier er, at hos os er kunden ALTID i centrum og udgangspunktet for alt vores arbejde. Derfor arbejder vi m\u00e5lrettet p\u00e5 at opn\u00e5 en h\u00f8j kundetilfredshed, s\u00e5 vi kan blive vores kunders foretrukne samarbejdspartner. Dette er en integreret del af vores ISO 9001-2015 certificerede kvalitetssystem.<\/p>\n\n\n\n

I 2023\/24 har 212 kunder svaret p\u00e5 vores kundetilfredshedsunders\u00f8gelse.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Vi vurderer kundetilfredsheden ud fra fem centrale sp\u00f8rgsm\u00e5l, som kunderne bed\u00f8mmer ud fra en karakterskala fra 0-10. Ud fra disse data beregnes en NPS\u2013v\u00e6rdi (Net Promoter Score), der er en systematisk og standardiseret m\u00e5de at vurdere og sammenligne kundetilfredshed blandt virksomheder. Generelt opfattes en NPS fra \u2013100-0 som d\u00e5rligt, 0-50 som god og over 50 som fremragende. De beregnede NPS-v\u00e6rdier for DMR fra 2023\/24 er vist nedenfor.<\/p>\n\n\n\n

Vi har desuden spurgt vores kunder, om de kan\/vil anbefale DMR til andre. Unders\u00f8gelsen fra 2023\/24 viser, at ca. 98,5 % af de 212 deltagende kunder kan, og i mange tilf\u00e6lde allerede har, anbefalet DMR til sit eget netv\u00e6rk<\/strong>. Vi er be\u00e6rede over dette resultat, og samtidig meget bevidste om, at den tillid forpligter. Ved unders\u00f8gelsen har kunder samtidig mulighed for at tilv\u00e6lge en v\u00e6rdi\u00adsnak om, hvordan vi i f\u00e6llesskab kan skabe merv\u00e6rdi for kunden \u2013 det har 48 kunder valgt i \u00e5r.<\/p>\n\n\n\n

\u00c5rets resultat fra kundetilfredshedsunders\u00f8gelsen vil traditionen tro, sammen med kundernes konkrete forslag til forbedringer, blive brugt som inspiration og motivation til at fastholde, og gerne, forbedre vores r\u00e5dgivning og samarbejde med vores kunder fremover.<\/p>\n\n\n\n

Resultaterne af kundetilfredshedsunders\u00f8gelsen kan ses her<\/a>.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Kundetilfredshed er en af de grundliggende v\u00e6rdier hos Dansk Milj\u00f8r\u00e5dgivning (DMR).<\/p>\n","protected":false},"author":5,"featured_media":2220,"parent":348,"menu_order":600,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"categories":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1729"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/users\/5"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1729"}],"version-history":[{"count":25,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1729\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":10798,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1729\/revisions\/10798"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/348"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/media\/2220"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1729"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.dmr.dk\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1729"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}