En af DMRs tre kerneværdier er, at hos os er kunden altid i centrum og udgangspunktet for alt vores arbejde. Derfor arbejder vi målrettet på at opnå en høj kundetilfredshed, så vi kan blive vores kunders foretrukne samarbejdspartner.

Dette er en integreret del af vores ISO 9001 certificerede kvalitetssystem.  I 2017 er 1.294 kunder inviteret til at deltage i vores kundetilfredshedsmåling, og vi har modtaget svar fra mere end 200 kunder, svarende til at næsten 20 % har svaret. 

Vi vurderer kundetilfredsheden ud fra fem centrale spørgsmål, som kunderne bedømmer ud fra en karakterskala fra 0-10. Ud fra disse data beregnes en NPS–værdi (Net Promoter Score), der er en systematisk og standardiseret måde at vurdere og sammenligne kundetilfredshed blandt virksomheder. Generelt opfattes en NPS fra –100-0 som dårligt, 0-50 som god og over 50 som fremragende. De beregnede NPS-værdier for DMR fr fra 58 til 74,5.   

Vi har endvidere spurgt vores kunder om de kan/vil anbefale DMR til andre. 2017 undersøgelsen viser, at ca. 99% af de deltagende kunder kan, og i mange tilfælde allerede har, anbefalet DMR til sit eget netværk.

Resultaterne af kundetilfredshedsundersøgelsen kan ses her.

Vi er dybt beærede over dette resultat, og samtidig meget bevidste om at den tillid forpligter.

Årets resultat fra kundetilfredshedsundersøgelsen vil traditionen tro, sammen med kundernes konkrete forslag til forbedringer, blive brugt som inspiration og motivation til at fastholde, og gerne, forbedre vores rådgivning og samarbejde med vores kunder fremover.